fredag 18 december 2009

nu stavas det J-U-L-L-O-V! :D

Åh nu äntligen är det jullov! Blev lite besviken på avslutningen idag. Julkonserten var jätte fin. Men efteråt var det lite trisst att man inte gjorde något med klassen^^
Aja. Nu sitter jag här och tänker tillbaka på den första treminen med SP09D. Ett härligt gäng man har hamnat i. Och är lyckligt lottad att jag har hamnat så rätt som jag har. Dagar som är fulla med överaskningar, lektioner som passar mig perfekt och underbara männsikor, kan inte bli bättre eller hur?
Många minnen kommer skapas med dessa fantastiska människor. Det här skulle jag inte ha sagt i Augusti när vi började, men jag nu får jag erkänna att de är bättre än jag trodde ;)

Strax blir det att städa rummet, efter att Jolina och Linnea var har igår och stökade ner ;) ta lite bilder på presenter som ni ska få se senare. Sedan fredagsmys med familjen!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar