onsdag 16 december 2009

It is over! :D

okej, nu är allting slut! Alla skolarbeten bara 2 sköna slappa skoldagar kvar sen är jag fri! ett litet tag i alla fall. Ännu bättre är att imorgon kommer Linnea och Jolina den fina och sova hos mig och sedan ska vi tillsammans njuta utav katedralskolans julavsluting på fredag, då bland annat min älsakde Roos ska sjung solo med We are the world.
Engelska och en kortkort tyska redovinsing idag som gick . . ja^^ finns väl egentligen bara ett ord, Dåligt! Kakan fick dock mycket beröm och det ska vi tacka mig och fina vänner för som gjorde den i måndagskväll! Lägger nog upp filmen ikväll, om jag orkar de vill säga ;)
Yey jag måste bli bättre på språken. Nycklen till världen, som vissa säger.

Måste säga att service personalen som är på denna skola är värda en stor puss eller något xD hah de var en kille som gick as långt bara för att hämta ett limstift till mig. Känner mej lite smått smickrad.

Ska nu ner på stan en runda och köpa de sista i min kära systers julklapp, Sen blir det att åka buss hem. Kommer bli ensamt utan någon underbar musik men som jag brukar säga. Livet går vidare!
/A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar